dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Sitová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:53Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:53Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45988 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou. |
cze |
dc.format |
94 s. |
cze |
dc.format.extent |
2152394 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.4.2013 |
cze |
dc.subject |
značka |
cze |
dc.subject |
konkurenceschopnost podniku |
cze |
dc.subject |
národní značka Klasa |
cze |
dc.subject |
brand |
eng |
dc.subject |
competitiveness of the production plant |
eng |
dc.subject |
national brand Klasa |
eng |
dc.title |
Marketingová analýza vlivu značkových potravin na konkurenceschopnost podniku |
cze |
dc.title.alternative |
A marketing analysis of influence of brand name groceries on the competitiveness of a company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Stříteská, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma work focuses on competitiveness of brands that support quality and Czech origin of food production. The theoretical part covers marketing and management of the brand, competitiveness of the production plant and issues from the field of food production. The practical part aims at competitiveness of the national brand Klasa and it explores this brand from the point of view of consumers and producers that are awarded this brand. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26094 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem diplomové práce. Diplomová práce je zaměřena na konkurenceschopnost značek, které podporují kvalitu a také český původ výroby potravin. Teoretická část zahrnuje marketing a management značky, konkurenceschopnost podniku a problematiku z oblasti výroby potravin. Praktická část je orientována na konkurenceschopnost národní značky Klasa, kterou zkoumá z pohledu spotřebitelů a výrobců, kteří jsou oceněny touto značkou. Komise byla seznámena s výsledky práce a studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Z vašeho marketingového průzkumu vyplývá, že používání značky (konkrétně Klasa) pozitivně ovlivňuje spotřebitele při nákupu a tedy představuje pro podnik konkurenční výhodu. Má používání značek pro spotřebitele také nějaké nevýhody?V čem byste je spatřovala a jak by se daly odstranit?
2. Ovlivnil nějakým způsobem dle Vašeho názoru způsob šíření dotazníků na Facebooku výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na spotřebitele?
3. V rámci doporučení pro získání konkurenční výhody značky Klasa doporučujete zlepšit propagaci značky. Jaké konkrétní formy propagace a aktivity byste provedla? |
cze |
dc.identifier.stag |
16531 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |