Analýza marketingového řízení ve společnosti Tanex a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Halounek, Václav
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:41:51Z
dc.date.available 2012-07-15T22:41:51Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45983
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na současnou situaci ve společnosti Tanex, a.s. z hlediska marketingového řízení. Obsahem bakalářské práce je teoretická část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část práce se zabývá problematikou marketingového řízení ve společnosti Tanex, a.s. Cílem je na základě vytvořené situační analýzy zhodnotit současnou situaci ve společnosti a předložení návrhů na zkvalitnění marketingového řízení v daném podniku. cze
dc.format 56 s.
dc.format.extent 5363041 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 6.3.2013 cze
dc.subject marketingové řízení cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject situační analýzy cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject ceny cze
dc.subject produkty cze
dc.subject propagace cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject marketing management eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject situation analysis eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject prices eng
dc.subject products eng
dc.subject promotion eng
dc.subject distribution eng
dc.title Analýza marketingového řízení ve společnosti Tanex a.s. cze
dc.title.alternative Analysis of marketing management in the company Tanex a.s. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated Work is focused on the current situation in the company Tanex, a.s. and its aspects in marketing management. The content of bachelor thesis is the theoretical part that contains a description of the basic concepts of marketing and marketing management. The practical part of this work deals with marketing management in the company Tanex, a.s. The aim of this work is by creating a situation analysis to assess the current situation in society and proposals for improving marketing management in the company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25991
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Představení tématu práce, cílů, dále zkoumané společnosti, představení marketingového mixu. Vyvozené závěry a doporučení pro firmu. Zodpovězení otázek vedoucího práce a doplňujících otázek komise. cze
dc.identifier.stag 17070 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet