Plánování v podniku Autoprodej Dukla, s. r. o.
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá plánováním v konkrétním podniku. Skládá se ze dvou hlavních částí. První je zaměřena na základní prvky plánování se zaměřením na plánování lidských zdrojů jako jednu z personálních činností. Druhá část zabývající se analýzou manažerské funkce plánování v konkrétním podniku Autoprodej Dukla, s. r. o., zkoumá plánování zejména z hlediska prodeje nových vozů a personální struktury. Závěr práce je věnován zhodnocení a doporučení podniku v oblasti plánování.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26080
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
plánování, lidské zdroje, plány, cíle, strategie, manažerské funkce, management, planning, human resources, plan, objective, strategy, managerial functions, management