dc.contributor.advisor |
Průša, Petr |
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Martin |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:30Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:30Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45921 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou skladby vozů tvořících databázi servisních zakázek autoservisu sledované společnosti a faktory, které ovlivňují tyto servisní zakázky u vybraných skupin zákazníků. Zabývá se rovněž predikčními modely, které dokážou na základě zjištěných dat a faktorů vlivu určit algoritmus pro odhadovaný výpočet obratu autoservisu. Z těchto informací a predikčního modelu vychází návrh algoritmu pro výpočet odhadovaného obratu a také vychází návrhy na zlepšení informačního potenciálu dat pro přesnější odhad a řízení vztahů se zákazníky. |
cze |
dc.format |
88 s. |
|
dc.format.extent |
1624118 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
autoservisy |
cze |
dc.subject |
dolování dat |
cze |
dc.subject |
regresní analýzy |
cze |
dc.subject |
řízení hodnoty zákazníka |
cze |
dc.subject |
odhady obratu |
cze |
dc.subject |
car services |
eng |
dc.subject |
data mining |
eng |
dc.subject |
regression |
eng |
dc.subject |
customer relationships management |
eng |
dc.subject |
sales estimates |
eng |
dc.title |
Návrh výpočtu odhadu obratu a využití servisu AUTO IN s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Design of estimating sales and service use in AUTO IN Ltd. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šimík, Marek |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with the composition of vehicles forming a database service orders tracked car service company and factors that affect these service contracts in selected groups of customers. It also deals with predictive models that can, on the basis of collected data and factors to determine the impact of an algorithm for calculating the estimated turnover car service. This information and the prediction model based design algorithm for calculating the estimated turnover, as well as suggestions for improvement based on the information potential of data for accurate assessment and management of customer relationships. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26393 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky recenzenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
15489 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |