Marketing produktu firmy Vision Praha s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Klapka, Jakub
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:41:27Z
dc.date.available 2012-07-15T22:41:27Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45909
dc.description.abstract Tato práce se v první části věnuje shrnutí poznatků o marketingu služeb. Na to navazuje analýza marketingového produktu podniku Vision Praha s.r.o. Pro zkvalitnění závěrů byl proveden marketingový výzkum ohledně nákupního rozhodování podniků ve věci nákupu informačních systémů. Výsledky tohoto průzkumu jsou publikovány v další kapitole. Závěrem práce je předloženo konkrétní doporučení na zlepšení marketingu v této firmě. cze
dc.format 45 s. cze
dc.format.extent 2193295 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing služeb cze
dc.subject vlastnosti služeb cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingový průzkum cze
dc.subject services marketing eng
dc.subject attributes of services eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing research eng
dc.title Marketing produktu firmy Vision Praha s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing of product in company Vision Praha s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated In first part of this thesis is summary of theoretical knowledge about services marketing. After that is analysis of marketing product in company Vision Praha s.r.o. Also marketing research of purchasing decisions in companies about choosing information system was done to improve conclusion of this thesis. Results of this research are published in next chapter. As final results of this thesis, suggestions about improvement in marketing activities of company Vision Praha s.r.o. are published at the end. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26077 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem bakalářské práce. Práce se v první části věnuje shrnutí poznatků o marketingu služeb. Na to navazuje analýza marketingového produktu podniku Vision Praha s.r.o. Pro zkvalitnění závěrů byl proveden marketingový výzkum ohledně nákupního rozhodování podniků ve věci nákupu informačních systémů. Výsledky tohoto průzkumu jsou publikovány v další kapitole. Závěrem práce je předloženo konkrétní doporučení na zlepšení marketingu v této firmě. Student odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Z jakých podkladů vychází formulace marketingových cílů MSP? 2. Jaká četnost odpovědí marketingového dotazování byla při volbě techniky na internetu? cze
dc.identifier.stag 16971 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet