dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Klapka, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:27Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:27Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45909 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce se v první části věnuje shrnutí poznatků o marketingu služeb. Na to navazuje analýza marketingového produktu podniku Vision Praha s.r.o. Pro zkvalitnění závěrů byl proveden marketingový výzkum ohledně nákupního rozhodování podniků ve věci nákupu informačních systémů. Výsledky tohoto průzkumu jsou publikovány v další kapitole. Závěrem práce je předloženo konkrétní doporučení na zlepšení marketingu v této firmě. |
cze |
dc.format |
45 s. |
cze |
dc.format.extent |
2193295 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing služeb |
cze |
dc.subject |
vlastnosti služeb |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingový průzkum |
cze |
dc.subject |
services marketing |
eng |
dc.subject |
attributes of services |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.title |
Marketing produktu firmy Vision Praha s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing of product in company Vision Praha s.r.o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
In first part of this thesis is summary of theoretical knowledge about services marketing. After that is analysis of marketing product in company Vision Praha s.r.o. Also marketing research of purchasing decisions in companies about choosing information system was done to improve conclusion of this thesis. Results of this research are published in next chapter. As final results of this thesis, suggestions about improvement in marketing activities of company Vision Praha s.r.o. are published at the end. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26077 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem bakalářské práce. Práce se v první části věnuje shrnutí poznatků o marketingu služeb. Na to navazuje analýza marketingového produktu podniku Vision Praha s.r.o. Pro zkvalitnění závěrů byl proveden marketingový výzkum ohledně nákupního rozhodování podniků ve věci nákupu informačních systémů. Výsledky tohoto průzkumu jsou publikovány v další kapitole. Závěrem práce je předloženo konkrétní doporučení na zlepšení marketingu v této firmě. Student odpověděl na otázky položené vedoucím práce:
1. Z jakých podkladů vychází formulace marketingových cílů MSP?
2. Jaká četnost odpovědí marketingového dotazování byla při volbě techniky na internetu? |
cze |
dc.identifier.stag |
16971 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |