dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Jabulková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:24Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:24Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45900 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou veletrhů a výstav jako jedním z nástrojů marketingové komunikace. Je zde analyzován vývoj výstavnictví na českém trhu, dále je pak proveden výzkum zájmu o účast na výstavách a veletrzích z pohledu vystavovatelů, konkrétně stavebních společností, a také z pohledu pořadatelů. V práci je zpracována situační analýza společnosti PSJ, a.s. a vytvořen konkrétní plán účasti této společnosti na veletrhu. |
cze |
dc.format |
108 s., 16 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
5196243 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.4.2013 |
cze |
dc.subject |
výstavy |
cze |
dc.subject |
veletrhy |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
PSJ |
cze |
dc.subject |
fair |
eng |
dc.subject |
exhibition |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.title |
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Fairs and exhibitions as the marketing tool in the building company called PSJ, a.s. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Bezděka, Karel |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the definition of fairs and exhibitions which are considered as one of tools of marketing communication. Development of exhibitions in the Czech market is analysed there. Furthermore a research of interest is made, aimed at the specific degree of participation at trade fairs and exhibitions from exhibitors´ and organizers´ point of view. The thesis is focused primarily on building companies. Situational analysis of PSJ, a.s. is invented and the specific procedure how the company might participate at exhibition, is created. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26142 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem diplomové práce. Cílem práce bylo posouzení výstav a veletrhů v marketingové komunikaci firem s aplikací poznatků do komunikační strategie konkrétního podnikatelského subjektu. Komise byla seznámena s výsledky dotazníkového šetření. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Jaká by měla být četnost účasti firmy na veletrhu během určitého časového úseku?
2. Jaký význam je přiřazován doprovodným programům a v čem se zásadně projevuje jejich účinnost?
3. Společnost PSJ, a.s. rozvíjí svoji činnost také v zahraničí. V čem by se lišila příprava a vlastní organizace zahraničního veletrhu oproti tuzemsku? |
cze |
dc.identifier.stag |
16137 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |