dc.contributor.advisor |
Mandysová, Petra |
cze |
dc.contributor.author |
Matějčková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:18Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:18Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45883 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem "Edukace sester v oblasti screeningu poruch polykání" má za cíl porovnat dvě edukační metody v oblasti screeningu poruch polykání a určit, která z užitých metod na toto téma se jeví efektivnější. Předkládaná práce se ve své teoretické části soustředí na problematiku edukace v ošetřovatelství, fyziologii a patofyziologii polykání. Blíže se zaměřuje na screeningové metody pro poruchy polykání a jejich využití. Výzkumná část je zaměřena na vyhodnocení výzkumných otázek a testování hypotéz věnovaných edukačním metodám a znalostem a dovednostem edukantů. |
cze |
dc.format |
99 s. |
cze |
dc.format.extent |
2323444 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
dysfagie |
cze |
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
edukační metody |
cze |
dc.subject |
poruchy polykání |
cze |
dc.subject |
screening poruch polykání |
cze |
dc.subject |
dysphagia |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
education methods |
eng |
dc.subject |
swallowing disorders |
eng |
dc.subject |
screening of swallowing disorders |
eng |
dc.title |
Edukace sester v oblasti screeningu poruch polykání. |
cze |
dc.title.alternative |
Education of nurses in the area of screening of swallowing disorders. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Taliánová, Magda |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis "Education of nurses in the area of screening of swallowing disorders" is intended to compare two educational methods in the area of screening of swallowing disorders and determine which of the methods used in the subject seems to be more efficient. In the theoretical part, this work focuses on the issues of education in nursing, physiology and pathophysiology of swallowing. It focuses deeper on screening methods for swallowing disorders and their use. The research part is focused on the evaluation of research questions and on testing the hypotheses that deal with educational methods and with knowledge and skills of the learners. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D26901 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení veducího: výborně
Hodnocení oponenta: výborně
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Čím si vysvětlujete úplné vymizení výhody "živé lekce" ve výstupním dovednostním testu?
2. Které jiné metody by bylo možné při edukaci využít na základě vašich zkušeností v tomto výzkumném šetření?
1 Obhajoba diplomové práce s prezentací výborná. |
cze |
dc.identifier.stag |
17469 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |