Postoje veřejnosti k metodám edukace v oblasti prenatální péče

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Moravcová, Markéta cze
dc.contributor.author Kožíšková, Markéta
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:41:12Z
dc.date.available 2012-07-15T22:41:12Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45864
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je postoj veřejnosti k metodám edukace v oblasti prenatální péče. Na začátku teoretické části této práce je definován samotný pojem edukace a v návaznosti na něj jsou vymezeny jednotlivé edukační metody. Dále je práce zaměřena na kompetence porodní asistentky v oblasti edukace a blíže je specifikována samotná prenatální péče v České republice. V závěru teoretické části jsou popsány edukační kompetence porodní asistentky v oblasti prenatálních poraden. Ve výzkumné části je pomocí dotazníkového šetření zjišťován postoj žen v období šestinedělí k metodám edukace v oblasti prenatální péče. cze
dc.format 57 s. cze
dc.format.extent 962178 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject edukace cze
dc.subject kompetence cze
dc.subject porodní asistentky cze
dc.subject prenatální péče cze
dc.subject competence eng
dc.subject education eng
dc.subject midwifes eng
dc.subject prenatal care eng
dc.title Postoje veřejnosti k metodám edukace v oblasti prenatální péče cze
dc.title.alternative Public attitudes to the methods of education in prenatal care eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Šándorová, Zdenka cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is the public attitude to the methods of education in prenatal care. At the beginning of the theoretical part of this thesis the term of education is defined. The definitinion is followed by different types of educational methods. Further part of this thesis is focused on the skills of midwives in the area of education and it also specifies prenatal care in the Czech Republic. In conclusion, the theoretical section describes the educational competences of midwives in prenatal counseling. The data in the research section are collected by using a questionnaire survey - approaching women during the postpartum period to evaluate the methods of education in prenatal care. eng
dc.description.department Katedra porodní asistence a zdravotně sociální práce cze
dc.thesis.degree-discipline Porodní asistentka cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D26589
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: velmi dobře Hodnocení oponenta: velmi dobře Doplňujicí otázky k obhajobě: 1. Je možné komparovat pedagogickou terminologii dle klasiků pedagogiky a terminologii v oblasti edukace v porodní asistenci? Jestliže ano, pak nechť autorka demonstruje na příkladech. 2. Proč cíle praktické části práce nekorespondují s názvem práce? Kde je "postoj veřejnosti" k danému problemu? 3. Jak lze vysvětlit vztah mezi výzkumnou otázkou č. 5 a závěrečným odstavcem práce (s.48), zmíněno již výše. Obhajoba bakalářské práce s prezentací velmi dobrá. cze
dc.identifier.stag 17597 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet