Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Efektivnost propagace společnosti TQS, spol. s r. o.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Strnadová, Kristýna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá efektivností propagace firmy TQS, spol. s r. o. Cílem práce je analyzovat, zda jsou propagační nástroje efektivní, tedy zda se vyplatí do nich investovat či nikoli. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Následuje popis propagačních nástrojů jako je reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a online komunikace. V praktické části je představena firma TQS, spol. s r. o., její partneři a je prozkoumána efektivnost propagace. V závěrečné části je zhodnocení efektivnosti propagace a návrhy na zlepšení.

Popis

Klíčová slova

marketingový mix, propagační nástroje, reklamy, podpora prodeje, public relations, on-line komunikace, efektivnost, marketing mix, promotion instruments, advertisement, sales promotion, personal selling, public relations, online communication, effectiveness

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By