Publikace: Efektivnost propagace společnosti TQS, spol. s r. o.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Strnadová, Kristýna
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá efektivností propagace firmy TQS, spol. s r. o. Cílem práce je analyzovat, zda jsou propagační nástroje efektivní, tedy zda se vyplatí do nich investovat či nikoli. V první části bakalářské práce je popsán marketingový mix a jeho složky. Následuje popis propagačních nástrojů jako je reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations a online komunikace. V praktické části je představena firma TQS, spol. s r. o., její partneři a je prozkoumána efektivnost propagace.
V závěrečné části je zhodnocení efektivnosti propagace a návrhy na zlepšení.
Popis
Klíčová slova
marketingový mix, propagační nástroje, reklamy, podpora prodeje, public relations, on-line komunikace, efektivnost, marketing mix, promotion instruments, advertisement, sales promotion, personal selling, public relations, online communication, effectiveness