Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novotný, Josef
dc.contributor.author Mizerová, Iveta
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:41:04Z
dc.date.available 2012-07-15T22:41:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45839
dc.description.abstract Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů a analýzou marketingového prostředí. V praktické části jsou získány informace pro analýzu marketingového prostředí podniku Lupress, s. r. o. K analýze je použita PESTLE a SWOT analýza. V závěru jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace podniku. Na základě zjištěných závěrů jsou podniku poskytnuta vhodná doporučení. Ty by mohly podniku pomoct předcházet nepříznivým vlivům, nebo je alespoň částečně odstranit. cze
dc.format 48 s. cze
dc.format.extent 7239732 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject vnější prostředí cze
dc.subject vnitřní prostředí cze
dc.subject makroprostředí cze
dc.subject mikroprostředí cze
dc.subject faktory cze
dc.subject marketing environment eng
dc.subject external environment eng
dc.subject internal environment eng
dc.subject macroenvironment eng
dc.subject microenvironment eng
dc.subject factors eng
dc.title Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o. cze
dc.title.alternative Lupress, s. r. o. company the analysis of its marketing environment eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The bachelors thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the explanation of terms and with an analysis of marketing environment. The obtained information in the practical part are intended for analysis of marketing environment company Lupress, s. r. o. For the analysis are used PESTLE and SWOT analyses. In the end there are suggestions how to improve the current situation of the company. The provided acceptable recommendations are based on the obtained information. These information could help to the company to prevent adverse effects, or at least partially remove. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26061 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o. Analyzovala marketingové prostředí vybrané firmy včetně využití nástrojů používaných při analýze marketingového prostředí. Otázky: 1. Myslíte si, že by firma uplatnila ve své podnikatelské činnosti služby outsourcingu? 2. Která společnost je největším konkurentem pro firmu Lupress? cze
dc.identifier.stag 16096 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account