dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
|
dc.contributor.author |
Mizerová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:04Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:04Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45839 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů a analýzou marketingového prostředí. V praktické části jsou získány informace pro analýzu marketingového prostředí podniku Lupress, s. r. o. K analýze je použita PESTLE a SWOT analýza. V závěru jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace podniku. Na základě zjištěných závěrů jsou podniku poskytnuta vhodná doporučení. Ty by mohly podniku pomoct předcházet nepříznivým vlivům, nebo je alespoň částečně odstranit. |
cze |
dc.format |
48 s. |
cze |
dc.format.extent |
7239732 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
marketingové prostředí |
cze |
dc.subject |
vnější prostředí |
cze |
dc.subject |
vnitřní prostředí |
cze |
dc.subject |
makroprostředí |
cze |
dc.subject |
mikroprostředí |
cze |
dc.subject |
faktory |
cze |
dc.subject |
marketing environment |
eng |
dc.subject |
external environment |
eng |
dc.subject |
internal environment |
eng |
dc.subject |
macroenvironment |
eng |
dc.subject |
microenvironment |
eng |
dc.subject |
factors |
eng |
dc.title |
Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Lupress, s. r. o. company the analysis of its marketing environment |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelors thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the explanation of terms and with an analysis of marketing environment. The obtained information in the practical part are intended for analysis of marketing environment company Lupress, s. r. o. For the analysis are used PESTLE and SWOT analyses. In the end there are suggestions how to improve the current situation of the company. The provided acceptable recommendations are based on the obtained information. These information could help to the company to prevent adverse effects, or at least partially remove. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26061 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o. Analyzovala marketingové prostředí vybrané firmy včetně využití nástrojů používaných při analýze marketingového prostředí.
Otázky:
1. Myslíte si, že by firma uplatnila ve své podnikatelské činnosti služby outsourcingu?
2. Která společnost je největším konkurentem pro firmu Lupress? |
cze |
dc.identifier.stag |
16096 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |