Předpoklady absolventů Univerzity Pardubice Fakulty ekonomicko-správní pro trh práce
Diplomová práceDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce stručně popisuje problematiku současného trhu práce se zaměřením na rizikovou skupinu nezaměstnaných, kterými jsou především čerství absolventi vysokých škol. Pro lepší pochopení je zde uvedena příslušná legislativa vysokých škol v České republice. Závěr práce je věnován marketingovému výzkumu, na jehož vypracování se podíleli studenti Univerzity Pardubice.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26126
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
trh práce, ekonomický status, absolventi vysoké školy, marketingový výzkum, labor market, economic status, college graduates, marketing research