dc.contributor.advisor |
Krmela, Jan |
|
dc.contributor.author |
Johánek, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:03Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:03Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45835 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové podložky pro statické zkušební zařízení pneumatik, které se nazývá statický adhezor. V práci jsou uvedeny metody zkoušení plášťů pneumatik, dále je popsán současný stav zkušebního zařízení a možnosti měření s důrazem na deformační charakteristiky. V experimentální části práce jsou uvedeny návrhy podložek se základní dokumentací. Je vybrána vhodná varianta s ohledem na pevnostní, ekonomické a výrobní aspekty. Vybraný konstrukční návrh podložky umožní měření deformačních charakteristik ve všech směrech včetně boční a torzní deformační charakteristiky i pod úhlem odklonu kola. |
cze |
dc.format |
49 s. |
|
dc.format.extent |
10532592 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
zkoušení plášťů pneumatik |
cze |
dc.subject |
deformační charakteristiky pneumatik |
cze |
dc.subject |
statické adhezory |
cze |
dc.subject |
konstrukční návrhy podložky |
cze |
dc.subject |
testing tire casing |
eng |
dc.subject |
tire deformation characteristics |
eng |
dc.subject |
static adhezors |
eng |
dc.subject |
construction design of underlay |
eng |
dc.title |
Konstrukční návrh podložky pro zkušební zařízení pneumatik |
cze |
dc.title.alternative |
Construction design of underlay for test machine of tires |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with new underlay for the static test machine of tires, which is called static adhezor. Thesis presents methods for testing tire casing, and also describes the current status of test equipment and measurement capabilities with emphasis on deformation characteristics. In the experimental part of this work are given suggestions of underlays including basic documentation. Appropriate option is selected with regard to strength, economic and production aspects. Selected design of underlay allows to measure the deformation characteristics in all directions including lateral and torsional deformation characteristics and camber angle. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky: Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26277 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Na obhajobu bakalářské práce měl bakalář připravenu stručnou, ale poměrně výstižnou prezentaci své bakalářské práce, ve které se zabýval návrhem nové podložky pro statické zkušební zařízení pneumatik. V bakalářské práci uvedl metody zkoušení plášťů pneumatik, současný stav zkušebního zařízení a možnosti měření s důrazem na deformační charakteristiky. V experimentální části práce uvedl návrhy podložek se základní dokumentací. Na odpovědi vedoucího bakalářské práce i členů komise odpověděl uspokojivým způsobem a téměř bez zaváhání a prokázal dobrou znalost problematiky. |
cze |
dc.identifier.stag |
18038 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |