dc.contributor.advisor |
Kostková, Klára |
cze |
dc.contributor.author |
Bečková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:01Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:01Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45829 |
|
dc.description.abstract |
The aim of this bachelor thesis is to introduce Waldorf School, one of the alternative school operating in the Czech Republic, a teacher, one of the factors of an educational process, and teacher roles at first and subsequently verify whether teaching the English language at the chosen Waldorf primary school is more learner-centred than teaching the English language at the chosen standard primary school. The thesis consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part provided the theoretical basis for the research which had been conducted and subsequently described in the practical part. |
eng |
dc.format |
44 s. |
cze |
dc.format.extent |
4583413 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
alternativní školy |
cze |
dc.subject |
waldorfská škola |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
role učitele |
cze |
dc.subject |
vyučování zaměřené na učitele |
cze |
dc.subject |
vyučování zaměřené na žáka |
cze |
dc.subject |
alternative schools |
eng |
dc.subject |
Waldorf School |
eng |
dc.subject |
teachers |
eng |
dc.subject |
teacher roles |
eng |
dc.subject |
teacher-centeredness |
eng |
dc.subject |
learner-centeredness |
eng |
dc.title |
Teacher Roles in the Context of Waldorf School |
eng |
dc.title.alternative |
Role učitele v kontextu Waldorfské školy |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Cílem této bakalářské práce je nejprve představit waldorfskou školu, což je jedna z alternativních škol působících v České republice, učitele, jednoho z faktorů edukačního procesu a role učitele a poté ověřit jestli je výuka anglického jazyka na vybrané waldorfské základní škole více zaměřená na žáka než výuka anglického jazyka na vybrané standardní základní škole. Tato práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část poskytla teoretický základ pro výzkum, který byl nejprve proveden a následně popsán v praktické části. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26846 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
16587 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |