dc.contributor.advisor |
Švanda, Pavel |
|
dc.contributor.author |
Zemek, Jiří |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:24Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:24Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45716 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce je vytvořit analýzu příčin koroze bloků motoru v místech styku s chladicí kapalinou, jejíž výsledkem bude návrh systému nebo postupů k zamezení vzniku koroze v kritických místech chladícího okruhu. V úvodní části budete seznámeni s konstrukcí chladící soustavy a jejími prvky včetně nemrznoucí kapaliny.Dále budou zhodnoceny teoretické příčiny koroze kovů, které přichází do kontaktu s koncentrátem vody a nemrznoucí chladicí kapaliny. V neposlední části je pojednáno o přehledu typických poruch vyvolaných korozí bloku motoru, na kterou je navázáno seznámením s konkrétním problémem vyskytujícím se v provozu a zjištěním možné příčiny tohoto důsledku. V poslední části budou navrhnuty opatření, které by mohli snížit popřípadě zabránit vzniku tohoto konkrétního problému. |
cze |
dc.format |
51 s. |
|
dc.format.extent |
2599573 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
koroze |
cze |
dc.subject |
příčiny koroze |
cze |
dc.subject |
důsledky koroze |
cze |
dc.subject |
poruchy |
cze |
dc.subject |
odstranění příčin koroze |
cze |
dc.subject |
corrosion |
eng |
dc.subject |
causes |
eng |
dc.subject |
consequence |
eng |
dc.subject |
faults |
eng |
dc.subject |
canceling corrosion root causes |
eng |
dc.title |
Analýza příčiny koroze bloku motoru v místech styku s chladící kapalinou |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of the causes of corrosion block engine at the area of contact with coolant fluid |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The target of this thesis is creating of analysis of corrosion cause for engines in contact area with coolant, which result will be proposal of system or procedure for corrosion reduction in critical areas inside coolant circuit. In the beginning of thesis I will introduce construction of cooling system with main parts including of engine coolant. In next step I will valorize theoretical causes of metal corosion, which is in contact with coolant concentrate from water and engine antifreeze fluid. In the last but not least step thesis deal with summary of tipical faults which was happened by engine block corosion, after that we will continue with introducing about specific problem which is occur in traffic and detection cause of these results. In the last I will propose pracautions, which would to decrease or prevent creation of this specific problem. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky: Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D25813 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Při obhajobě diplomant komisi pro státní závěrečné zkoušky seznámil s diplomovou prací, která byla zaměřena na hledání možných příčin koroze bloku motorů v místech styku s chladící kapalinou a hledání možných postupů pro jejich odstranění.
Na otázky oponenta i členů komise odpovídal věcně správně. |
cze |
dc.identifier.stag |
18064 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |