Analýza příčiny koroze bloku motoru v místech styku s chladící kapalinou

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Švanda, Pavel
dc.contributor.author Zemek, Jiří
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:40:24Z
dc.date.available 2012-07-15T22:40:24Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45716
dc.description.abstract Cílem práce je vytvořit analýzu příčin koroze bloků motoru v místech styku s chladicí kapalinou, jejíž výsledkem bude návrh systému nebo postupů k zamezení vzniku koroze v kritických místech chladícího okruhu. V úvodní části budete seznámeni s konstrukcí chladící soustavy a jejími prvky včetně nemrznoucí kapaliny.Dále budou zhodnoceny teoretické příčiny koroze kovů, které přichází do kontaktu s koncentrátem vody a nemrznoucí chladicí kapaliny. V neposlední části je pojednáno o přehledu typických poruch vyvolaných korozí bloku motoru, na kterou je navázáno seznámením s konkrétním problémem vyskytujícím se v provozu a zjištěním možné příčiny tohoto důsledku. V poslední části budou navrhnuty opatření, které by mohli snížit popřípadě zabránit vzniku tohoto konkrétního problému. cze
dc.format 51 s.
dc.format.extent 2599573 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject koroze cze
dc.subject příčiny koroze cze
dc.subject důsledky koroze cze
dc.subject poruchy cze
dc.subject odstranění příčin koroze cze
dc.subject corrosion eng
dc.subject causes eng
dc.subject consequence eng
dc.subject faults eng
dc.subject canceling corrosion root causes eng
dc.title Analýza příčiny koroze bloku motoru v místech styku s chladící kapalinou cze
dc.title.alternative Analysis of the causes of corrosion block engine at the area of contact with coolant fluid eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The target of this thesis is creating of analysis of corrosion cause for engines in contact area with coolant, which result will be proposal of system or procedure for corrosion reduction in critical areas inside coolant circuit. In the beginning of thesis I will introduce construction of cooling system with main parts including of engine coolant. In next step I will valorize theoretical causes of metal corosion, which is in contact with coolant concentrate from water and engine antifreeze fluid. In the last but not least step thesis deal with summary of tipical faults which was happened by engine block corosion, after that we will continue with introducing about specific problem which is occur in traffic and detection cause of these results. In the last I will propose pracautions, which would to decrease or prevent creation of this specific problem. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky: Silniční vozidla cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D25813
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Při obhajobě diplomant komisi pro státní závěrečné zkoušky seznámil s diplomovou prací, která byla zaměřena na hledání možných příčin koroze bloku motorů v místech styku s chladící kapalinou a hledání možných postupů pro jejich odstranění. Na otázky oponenta i členů komise odpovídal věcně správně. cze
dc.identifier.stag 18064 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet