Marketingový plán ve vybraném dopravním podniku
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním s následným vypracováním marketingového plánu pro společnost Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Úvodní část je věnována teoretickému vymezení marketingových nástrojů týkající se tvorby marketingového plánu. Nejobsáhlejší částí je analýza marketingového prostředí podniku. Je v ní popsána organizační struktura společnosti, jednotlivé produkty a služby, které svým zákazníkům nabízí a cenová politika, zabývající se cenotvorbou. V závěrečné fázi nalezneme stanovené cíle a sestavení marketingového plánu.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.5.2022
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D26469
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingové plány, dopravní podniky, marketingové cíle, marketingová prostředí, městská hromadná doprava, marketing plans, city public transport services, marketing objectives, marketing environment