Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový plán ve vybraném dopravním podniku

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým plánováním s následným vypracováním marketingového plánu pro společnost Plzeňské městské dopravní podniky, a.s. Úvodní část je věnována teoretickému vymezení marketingových nástrojů týkající se tvorby marketingového plánu. Nejobsáhlejší částí je analýza marketingového prostředí podniku. Je v ní popsána organizační struktura společnosti, jednotlivé produkty a služby, které svým zákazníkům nabízí a cenová politika, zabývající se cenotvorbou. V závěrečné fázi nalezneme stanovené cíle a sestavení marketingového plánu.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 31.5.2022

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D26469

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingové plány, dopravní podniky, marketingové cíle, marketingová prostředí, městská hromadná doprava, marketing plans, city public transport services, marketing objectives, marketing environment

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced