Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Krejčová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:40:12Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:40:12Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45683 |
|
dc.description.abstract |
The theoretical part of this diploma thesis presents the concept of evaluation, including the definition, types, forms, functions and tools of evaluation, which focus on testing and different types of tests. Further, the concept and evaluation of communicative competence are discussed.
Hereafter, the definition of motivation is introduced, followed with the essential approaches that underlie motivation, types of motivation and basic tips how to evoke and maintain motivation among students. Finally, the theoretical part offers an opinion on the link that exists between evaluation and motivation, based on the theory of both concepts.
The practical part contains a research which provides an insight into reality of evaluation and motivation, from the points of view of the students, teachers and the author of this diploma thesis. To the above mentioned purpose, observations, questionnaires with open question for the teachers and questionnaires with multiple choice for the students were chosen. |
eng |
dc.format |
90 s. |
cze |
dc.format.extent |
2204877 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
hodnocení |
cze |
dc.subject |
typy |
cze |
dc.subject |
formy a funkce hodnocení |
cze |
dc.subject |
nástroje hodnocení |
cze |
dc.subject |
motivatice |
cze |
dc.subject |
různé přístupy k motivaci |
cze |
dc.subject |
typy motivace |
cze |
dc.subject |
vztah mezi hodnocením a motivací |
cze |
dc.subject |
evaluation |
eng |
dc.subject |
types |
eng |
dc.subject |
forms and functions of evaluation |
eng |
dc.subject |
tools of evaluation |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.subject |
various approaches to motivation |
eng |
dc.subject |
types of motivation |
eng |
dc.subject |
connection between evaluation and motivation |
eng |
dc.title |
Relationship Between Evaluation and Motivation of the Learner |
eng |
dc.title.alternative |
Vztah mezi hodnocením a motivací žáka |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Teoretická část diplomové práce představuje celkový koncept hodnocení, zahrnujíc definice, typy, funkce a prostředky hodnocení, zde zejména soustředí na testování a různé typy testů. Dále je uvedena definice motivace, následují podstatné přístupy k teorii motivace, typy motivace a základní tipy, které slouží k vyvolání a udržení motivace u studentů. V závěru teoretické části je nabídnut názor na spojení, které se nachází mezi hodnocením a motivací, podložen teorií týkající se obou konceptů.
Praktická část obsahuje výzkum, který poskytuje vhled do reality hodnocení a motivace, ať už z hlediska studentů, učitelů či pozorovatele (autora diplomové práce). K výše zmíněnému účelu byly zvoleny observace, dotazníky s otevřenými otázkami pro učitele a dotazníky s výběrem z několika možností pro žáky. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26251 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
11191 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|