Posilování vztahů se zákazníky u vybraného chemického oboru podnikání
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá strategií CRM (řízení vztahů se zákazníky), vysvětluje její podstatu a popisuje její přínos pro podniky jakožto prostředku k budování dlouhodobých a oboustranně prospěšných vztahů. Dále jsou popsány segmentace zákaznických základen, jednotlivé úrovně a struktury vztahů se zákazníky a jejich návaznost na diferencované řízení vztahů. Podrobněji jsou popsány možnosti posilování vztahů se zákazníky včetně posledních trendů v této oblasti, které vedou k dosažení vyšší spokojenosti zákazníků a tím i k vyšší ziskovosti firmy.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D26634
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
práce není přístupná
Klíčová slova
CRM, vztahy se zákazníky, strengthening relationships with customers