Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Pleskotová, Sandra
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:39:57Z
dc.date.available 2012-07-15T22:39:57Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45641
dc.description.abstract Téma diplomové práce se zabývá Marketingovým řízením nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Dále je rozpracován konkrétní marketingový plán, včetně rozpočtů. cze
dc.format 93 s. cze
dc.format.extent 2208585 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové řízení cze
dc.subject nákupní chování cze
dc.subject dotazníkové šetření cze
dc.subject marketingový plán cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing management eng
dc.subject shopping behavior eng
dc.subject questionnaire survey eng
dc.subject marketing plan eng
dc.title Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice cze
dc.title.alternative Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Audrlický, David cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This dissertation deals with Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center. The teoretical part discusses marketing in general, marketing management and shopping behavior. In the practical part results of questionnaire survey are presented and a concrete marketing plan, including budget, is worked out. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26093 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila s obsahem a cílem diplomové práce. Téma diplomové práce se zabývá marketingovým řízením nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Dále je rozpracován konkrétní marketingový plán, včetně rozpočtů. Komise byla seznámena se závěry práce a studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. Charakterizujte zákaznické karty AFI PALACE. 2. Jaká kritéria byla použita pro profil zákazníka? 3. Jakým způspbem jste konstruovala otázky v dotazníku? 4. Čím si vysvětlujete fluktuaci obchodů v AFI? 5. Jak ovlivňují zvyšující se tendence nákupů přes internet AFI Palác? 6. A jak byste se snažila proti těmto tendencím postupovat? cze
dc.identifier.stag 16170 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet