dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Pleskotová, Sandra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:39:57Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:39:57Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45641 |
|
dc.description.abstract |
Téma diplomové práce se zabývá Marketingovým řízením nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Dále je rozpracován konkrétní marketingový plán, včetně rozpočtů. |
cze |
dc.format |
93 s. |
cze |
dc.format.extent |
2208585 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
nákupní chování |
cze |
dc.subject |
dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
marketingový plán |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
shopping behavior |
eng |
dc.subject |
questionnaire survey |
eng |
dc.subject |
marketing plan |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení nákupního centra AFI PALACE Pardubice |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Audrlický, David |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This dissertation deals with Marketing management of AFI PALACE Pardubice Shopping Center. The teoretical part discusses marketing in general, marketing management and shopping behavior. In the practical part results of questionnaire survey are presented and a concrete marketing plan, including budget, is worked out. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26093 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s obsahem a cílem diplomové práce. Téma diplomové práce se zabývá marketingovým řízením nákupního centra AFI PALACE Pardubice. Teoretická část hovoří o marketingu obecně, o marketingovém řízení a nákupním chování. V praktické části jsou uvedeny výsledky dotazníkového šetření. Dále je rozpracován konkrétní marketingový plán, včetně rozpočtů. Komise byla seznámena se závěry práce a studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Charakterizujte zákaznické karty AFI PALACE.
2. Jaká kritéria byla použita pro profil zákazníka?
3. Jakým způspbem jste konstruovala otázky v dotazníku?
4. Čím si vysvětlujete fluktuaci obchodů v AFI?
5. Jak ovlivňují zvyšující se tendence nákupů přes internet AFI Palác?
6. A jak byste se snažila proti těmto tendencím postupovat? |
cze |
dc.identifier.stag |
16170 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |