Způsoby řízení útlumových charakteristik teleskopického tlumiče pérování

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šefčík, Ivo
dc.contributor.author Valášek, Radek
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:39:48Z
dc.date.available 2012-07-15T22:39:48Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45613
dc.description.abstract Tato práce definuje aktivní podvozek a jeho dělení podle rychlosti odezvy. Studium této práce umožňuje čtenáři získat celkový přehled o hydraulických, vzduchových a jiných systémech užívaných v aktivních podvozcích, používaných v osobních automobilech, autobusech a nákladních vozech. Dále je v práci navržen řízený tlumič pro autobusy a nákladní vozidla, jehož aplikací je možno zachovat stále stejné vlastnosti systému tlumení, ať již u vozidla o maximální dovolené hmotnosti, nebo u vozidla při pohotovostní hmotnosti. cze
dc.format.extent 10166958 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Aktivní podvozek cze
dc.subject tlumič pérování cze
dc.subject hydraulické a pneumatické systémy cze
dc.subject elektronická kontrola cze
dc.subject adaptabilní systémy odpružení vozidla cze
dc.subject přizpůsobení provozním podmínkám cze
dc.subject Active chassin cze
dc.subject shock absorber cze
dc.subject hydraulic and pneumatic systems cze
dc.subject electronic control cze
dc.subject adaptive system of car suspension cze
dc.subject mating of ranning conditions cze
dc.title Způsoby řízení útlumových charakteristik teleskopického tlumiče pérování cze
dc.title.alternative Methods form control damping characteristics of telescopic shock absorbers eng
dc.type disertační práce cze
dc.contributor.referee Müller, František
dc.contributor.referee Beroun, Stanislav
dc.contributor.referee Stodola, Stanislav
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This work defines an active chassis and it‘s divisions according to promptitude of response. Studying this work enables the reader to gain the basic overall knowledge about hydraulic, air and other systems used in active chassis in passenger cars, buses and trucks. In this work you will also find designed controlled shock absorber for buses and truck, which assists to maintain the same driving conditions, may it be in the vehicle with permissible maximum weight or the vehicle with kerb weight. eng
dc.description.department Katedra dopravních prostředků a diagnostiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky cze
dc.thesis.degree-name Ph.D. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D27623 cze
dc.thesis.degree-program Technika a technologie v dopravě a spojích cze
dc.description.defence Prezentace doktorské dizertační práce. Odpovědi na připomínky oponentů. Odpovědi na dotazy členů komise. Tajné hlasování. Vyhlášení výsledku hlasování. cze
dc.identifier.stag 18803 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet