dc.contributor.advisor |
Šefčík, Ivo |
|
dc.contributor.author |
Valášek, Radek |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:39:48Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:39:48Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45613 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce definuje aktivní podvozek a jeho dělení podle rychlosti odezvy. Studium této práce umožňuje čtenáři získat celkový přehled o hydraulických, vzduchových a jiných systémech užívaných v aktivních podvozcích, používaných v osobních automobilech, autobusech a nákladních vozech. Dále je v práci navržen řízený tlumič pro autobusy a nákladní vozidla, jehož aplikací je možno zachovat stále stejné vlastnosti systému tlumení, ať již u vozidla o maximální dovolené hmotnosti, nebo u vozidla při pohotovostní hmotnosti. |
cze |
dc.format.extent |
10166958 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Aktivní podvozek |
cze |
dc.subject |
tlumič pérování |
cze |
dc.subject |
hydraulické a pneumatické systémy |
cze |
dc.subject |
elektronická kontrola |
cze |
dc.subject |
adaptabilní systémy odpružení vozidla |
cze |
dc.subject |
přizpůsobení provozním podmínkám |
cze |
dc.subject |
Active chassin |
cze |
dc.subject |
shock absorber |
cze |
dc.subject |
hydraulic and pneumatic systems |
cze |
dc.subject |
electronic control |
cze |
dc.subject |
adaptive system of car suspension |
cze |
dc.subject |
mating of ranning conditions |
cze |
dc.title |
Způsoby řízení útlumových charakteristik teleskopického tlumiče pérování |
cze |
dc.title.alternative |
Methods form control damping characteristics of telescopic shock absorbers |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Müller, František |
|
dc.contributor.referee |
Beroun, Stanislav |
|
dc.contributor.referee |
Stodola, Stanislav |
|
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work defines an active chassis and it‘s divisions according to promptitude of response. Studying this work enables the reader to gain the basic overall knowledge about hydraulic, air and other systems used in active chassis in passenger cars, buses and trucks. In this work you will also find designed controlled shock absorber for buses and truck, which assists to maintain the same driving conditions, may it be in the vehicle with permissible maximum weight or the vehicle with kerb weight. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky a infrastruktura: Dopravní prostředky |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D27623 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.defence |
Prezentace doktorské dizertační práce. Odpovědi na připomínky oponentů. Odpovědi na dotazy členů komise. Tajné hlasování. Vyhlášení výsledku hlasování. |
cze |
dc.identifier.stag |
18803 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |