Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza využití sociálních sítí pro obchod a marketing

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se věnuje využití sociálních sítí pro obchod a marketing. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku sociálních sítí, internetový marketing a obchod. V další části práce je provedena analýza současného stavu využívání sociálních sítí v rámci marketingu a obchodu. V závěru práce je řešen návrh na zefektivnění spravování stránek.

Rozsah stran

60 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D26459

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sociální sítě, facebook, internetový marketing, obchody, internetová komunikace, social network, internet marketing, business, internet communication

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced