Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza kupního chování ve Velkoobchodu Brát

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována problematice kupního chování organizací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se marketingu, kupního chování organizací a kupního chování spotřebitelů. Praktická část práce je zaměřena na analýzu Velkoobchodu Brát a marketingový výzkum. Cílem práce je analyzovat kupní chování odběratelů Velkoobchodu Brát a spokojenost odběratelů se službami Velkoobchod Brát pomocí marketingového výzkumu. Na základě zjištěných poznatků jsou doporučeny změny ve Velkoobchodu Brát.

Rozsah stran

53 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26044

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

kupní chování, organizace, spotřebitelé, marketingové výzkumy, shopping behaviour, organization, consumer, marketing research

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced