Digitální knihovnaUPCE
 

Identifikace strategické pozice vybrané firmy

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2012

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce Identifikace strategické pozice vybrané firmy je provedení strategické analýzy vybraného podniku. V první části je vymezena problematika strategické analýzy a základního názvosloví, analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. V druhé části je provedena strategická analýza podniku PRECYS, s. r. o. Závěr bude věnován doporučeným návrhům ke zlepšení.

Rozsah stran

57 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26022

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

strategie, strategické řízení, strategická analýza, EPISTEL analýza, VRIO, SWOT analýza, strategy, strategic management, strategic analysis, EPISTEL analysis, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced