Marketingové řízení služeb společnosti TRANSCENTRUM bus, s. r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Náhlovská, Ilona
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:39:16Z
dc.date.available 2012-07-15T22:39:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/45521
dc.description.abstract V této bakalářské práci se věnuji tématu marketingové řízení služeb v konkrétní společnosti. Práce definuje základní pojmy vztahující se k marketingovému řízení služeb i pojmy, které s problematikou úzce souvisejí. Dále práce pokračuje analýzou současného stavu společnosti, analýzou trhu a analýzou marketingových nástrojů. Poté práce postoupí k výzkumu spokojenosti zákazníků s jednou ze služeb společnosti a následnému vyhodnocení výsledků výzkumu. Na konci práce je umístěn nástin návrhů a doporučení pro pozitivní změny a k zavedení marketingu v dané společnosti. cze
dc.format 53 s.
dc.format.extent 1046900 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject služby cze
dc.subject marketingové řízení cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject services eng
dc.subject marketing management eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.title Marketingové řízení služeb společnosti TRANSCENTRUM bus, s. r. o. cze
dc.title.alternative Marketing management of the services of TRANSCENTRUM bus, Ltd eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated This piece of work is about marketing management of a specific service company. It defines basic concepts related to the marketing management of services and further concepts which are associated with it. Then the work continues with an analysis of current market and financial situation of the company, a market analysis and an analysis of marketing tools. After that there comes a customer satisfaction research in one of the services of the company and an evaluation of research results. At the end of this work one can find proposals and recommendations for positive changes and for an implementation of marketing in the company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26040
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem bylo provést výzkum spokojenosti zákazníků a provést vyhodnocení výsledků výzkumu. Následně odpověděla otázky položené vedoucím práce a členy komise. cze
dc.identifier.stag 16177 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet