dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Náhlovská, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:39:16Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:39:16Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45521 |
|
dc.description.abstract |
V této bakalářské práci se věnuji tématu marketingové řízení služeb v konkrétní společnosti. Práce definuje základní pojmy vztahující se k marketingovému řízení služeb i pojmy, které s problematikou úzce souvisejí. Dále práce pokračuje analýzou současného stavu společnosti, analýzou trhu a analýzou marketingových nástrojů. Poté práce postoupí k výzkumu spokojenosti zákazníků s jednou ze služeb společnosti a následnému vyhodnocení výsledků výzkumu. Na konci práce je umístěn nástin návrhů a doporučení pro pozitivní změny a k zavedení marketingu v dané společnosti. |
cze |
dc.format |
53 s. |
|
dc.format.extent |
1046900 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
služby |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníků |
cze |
dc.subject |
services |
eng |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení služeb společnosti TRANSCENTRUM bus, s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing management of the services of TRANSCENTRUM bus, Ltd |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This piece of work is about marketing management of a specific service company. It defines basic concepts related to the marketing management of services and further concepts which are associated with it. Then the work continues with an analysis of current market and financial situation of the company, a market analysis and an analysis of marketing tools. After that there comes a customer satisfaction research in one of the services of the company and an evaluation of research results. At the end of this work one can find proposals and recommendations for positive changes and for an implementation of marketing in the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26040 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem bylo provést výzkum spokojenosti zákazníků a provést vyhodnocení výsledků výzkumu. Následně odpověděla otázky položené vedoucím práce a členy komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
16177 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |