dc.contributor.advisor |
Brebera, David |
cze |
dc.contributor.author |
Semirádová, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:39:10Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:39:10Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45501 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou obchodních řetězců. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů obchodní teorie, popis jednotlivých potravinových obchodních řetězců v České republice a jejich marketingovou komunikaci, která je zaměřená především na reklamu
a image. Praktická část je věnována vyhodnocení dotazníkového šetření věnovanému vlivu obchodních řetězců na spotřebitelské chování jednotlivců a jejich okolí. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
2402883 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
maloobchod |
cze |
dc.subject |
velkoobchod |
cze |
dc.subject |
obchodní řetězce |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
reklama a dotazníkové šetření |
cze |
dc.subject |
retail trade |
eng |
dc.subject |
wholesale trade |
eng |
dc.subject |
retail chains |
eng |
dc.subject |
marketing communications |
eng |
dc.subject |
advertising and questionnaire research |
eng |
dc.title |
Obchodní řetězce |
cze |
dc.title.alternative |
Retail Chains |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor´s thesis deal with the issue of retail chains. The theoretical part is focused on explanation of basic concepts of trade theory, description of the food retail chains in the Czech Republic and their marketing communication, which is especially focused on advertising and image. The practical part is devoted to the evaluation of questionnaire research devoted to influence of retail chains on consumer behaviour of individuals and their surroundings. |
eng |
dc.description.department |
Ústav matematiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25911 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem bylo zjistit vliv obchodních řetězců na konečné spotřebitele a jejich okolní prostředí a také pomocí jakých reklamních prostředků, nabídly sortimentu zboží a dalších poskytovaných služeb vybízejí a lákají potenciální zákazníky k nákupu právě v obchodní síti. Následně studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a členy komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
16808 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |