Zajištění a sledování zákaznické a finanční výkonnosti ve vybraném podniku
Diplomová práceOmezený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá finanční a zákaznickou výkonností a jejich vztahem. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, metody a měřítka pro oblast zjišťování podnikové výkonnosti. Dále je řešena problematika zákaznické a finanční výkonnosti, jejich vztah a vzájemná propojenost. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního výzkumu. Ve vybraném podniku byl proveden výzkum zaměřený na měření finanční a zákaznické výkonnosti a následné využití dosažených výsledků pro řízení a další rozvoj podniku.
Rozsah stran
66 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D26628
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
práce není přístupna
Klíčová slova
Výkonnost, finanční výkonnost, zákaznická výkonnost, měření výkonnosti, metody měření výkonnosti, měřítka, performance, financial performance, customer performance, performance measurement, methods of performance measurement, indicators