dc.contributor.advisor |
Studený, Jiří |
cze |
dc.contributor.author |
Bělohubý, Martin |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T18:52:31Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T18:52:31Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45418 |
|
dc.description.abstract |
Úkolem bakalářské práce je bližší poznání Jaroslava Foglara, díky čemuž je možné
porovnat ho s jeho literárními projekcemi. Na Foglara je nahlíženo z různých pohledů, jejichž
cílem je poukázat na shodné, ale i rozdílné vlastnosti, podle kterých je možné charakteristiku
provést.
Práce je rozdělena do čtyř na sebe navazujících částí. První dvě kapitoly odkazují
k Foglarovu životu, k jeho působení ve skautském hnutí a k jeho metodám práce s dětmi.
Třetí část je věnována literárním postavám, do kterých Foglar své skautské smýšlení promítal.
V poslední části jsou shrnuty a porovnány poznatky, které přinesly předešlé kapitoly. |
cze |
dc.format |
56 s. |
cze |
dc.format.extent |
709552 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Foglar, Jaroslav |
cze |
dc.subject |
skautské hnutí |
cze |
dc.subject |
výchova mládeže |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
scouts' movement |
eng |
dc.subject |
upbringing youth |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.title |
Jaroslav Foglar jako vedoucí ve svých knihách a ve skutečnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Jaroslav Foglar as a Group Leader in his Books and in Reality |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kudláč, Antonín |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis aims at closer understanding of the writer Jaroslav Foglar which allows
comparing him with his literary projections. Foglar is viewed from many different aspects and
the key thing is to point out both similar and different attributes, according to which it is
possible to carry out the characteristics.
The Thesis is divided into four interconnected parts. First two parts refer to his life, his
activities within the scouts' movement and his methods when working with children. The third
part is dedicated to his literary characters, into whom Foglar projected himself.
The last part aspires to compare results from the previous chapters. |
eng |
dc.description.department |
Katedra literární kultury a slavistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25652 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.identifier.stag |
14648 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |