Teaching English Pronunciation to Young Learners - Focus on Accuracy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Králová, Adéla
dc.date.accessioned 2012-02-06T17:22:08Z
dc.date.available 2012-02-06T17:22:08Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/42405
dc.description.abstract This thesis deals with the issue of teaching English pronunciation to young learners with the focus on accuracy. The stress is put on the pupils at the age from eight to eleven attending the third, fourth and fifth grades of a primary school. In the theoretical part, basic characteristics of English pronunciation are introduced. Then, the author of this thesis defines the term young learners and states basic specifics of the target age group. In the following chapters of the theoretical part the author mentions suitable techniques and activities used for improving English pronunciation and then she gives a summary of common pronunciation errors of Czech learners. The practical part of this thesis is aimed at young learners´ pronunciation errors and the ways how these errors can be corrected. The stress is put also on the use of various activities and the time spent by working on them. On the basis of classroom observations the author proposes other activities which can be used for improving learners´ pronunciation. eng
dc.format 112 s. cze
dc.format.extent 3472625 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject výslovnost cze
dc.subject žáci mladšího školního věku cze
dc.subject chyby cze
dc.subject motivace cze
dc.subject pronunciation eng
dc.subject young learners eng
dc.subject errors eng
dc.subject motivation eng
dc.title Teaching English Pronunciation to Young Learners - Focus on Accuracy eng
dc.title.alternative Vyučování anglické výslovnosti se zaměřením na přesnost u žáků mladšího školního věku cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kostková, Klára cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Tato diplomová práce se zabývá zvukovou podobou a osvojením anglického jazyka se zaměřením na přesnost u žáků mladšího školního věku. Hlavní zřetel je kladen na žáky ve věku od osmi do jedenácti let navštěvující třetí, čtvrté a páté ročníky základních škol. V teoretické části, autorka nejdříve představuje základní charakteristiky anglické výslovnosti. Poté je definován termín "žák mladšího školního věku" a uvedeny jsou rovněž specifika zvolené věkové skupiny žáků. V následujících kapitolách autorka uvádí vhodné techniky a aktivity sloužící k osvojení a rozvoji anglické výslovnosti a shrnuje časté chyby, které jsou typické v anglické výslovnosti pro české žáky. Praktická část diplomové práce je zacílena na chyby ve výslovnosti žáků mladšího školního věku a způsoby, jak mohou být tyto chyby opraveny. Důraz je rovněž kladen na využití aktivit v hodinách a čas, který jednotlivým aktivitám žáci věnují. Na základě observací ve zvolených třídách základní školy autorka navrhuje další aktivity, které je možné využít k osvojení a rozvoji anglické výslovnosti žáků. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D25623
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 11189 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet