dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Králová, Adéla
|
|
dc.date.accessioned |
2012-02-06T17:22:08Z |
|
dc.date.available |
2012-02-06T17:22:08Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/42405 |
|
dc.description.abstract |
This thesis deals with the issue of teaching English pronunciation to young learners with the focus on accuracy. The stress is put on the pupils at the age from eight to eleven attending the third, fourth and fifth grades of a primary school. In the theoretical part, basic characteristics of English pronunciation are introduced. Then, the author of this thesis defines the term young learners and states basic specifics of the target age group. In the following chapters of the theoretical part the author mentions suitable techniques and activities used for improving English pronunciation and then she gives a summary of common pronunciation errors of Czech learners. The practical part of this thesis is aimed at young learners´ pronunciation errors and the ways how these errors can be corrected. The stress is put also on the use of various activities and the time spent by working on them. On the basis of classroom observations the author proposes other activities which can be used for improving learners´ pronunciation. |
eng |
dc.format |
112 s. |
cze |
dc.format.extent |
3472625 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
výslovnost |
cze |
dc.subject |
žáci mladšího školního věku |
cze |
dc.subject |
chyby |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
pronunciation |
eng |
dc.subject |
young learners |
eng |
dc.subject |
errors |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.title |
Teaching English Pronunciation to Young Learners - Focus on Accuracy |
eng |
dc.title.alternative |
Vyučování anglické výslovnosti se zaměřením na přesnost u žáků mladšího školního věku |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kostková, Klára |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato diplomová práce se zabývá zvukovou podobou a osvojením anglického jazyka se zaměřením na přesnost u žáků mladšího školního věku. Hlavní zřetel je kladen na žáky ve věku od osmi do jedenácti let navštěvující třetí, čtvrté a páté ročníky základních škol. V teoretické části, autorka nejdříve představuje základní charakteristiky anglické výslovnosti. Poté je definován termín "žák mladšího školního věku" a uvedeny jsou rovněž specifika zvolené věkové skupiny žáků. V následujících kapitolách autorka uvádí vhodné techniky a aktivity sloužící k osvojení a rozvoji anglické výslovnosti a shrnuje časté chyby, které jsou typické v anglické výslovnosti pro české žáky. Praktická část diplomové práce je zacílena na chyby ve výslovnosti žáků mladšího školního věku a způsoby, jak mohou být tyto chyby opraveny. Důraz je rovněž kladen na využití aktivit v hodinách a čas, který jednotlivým aktivitám žáci věnují. Na základě observací ve zvolených třídách základní školy autorka navrhuje další aktivity, které je možné využít k osvojení a rozvoji anglické výslovnosti žáků. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25623 |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.identifier.stag |
11189 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |