dc.contributor.advisor |
Kunhart, Milan |
|
dc.contributor.author |
Ouředníček, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2011-12-08T15:55:44Z |
|
dc.date.available |
2011-12-08T15:55:44Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/42151 |
|
dc.identifier.uri |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.description.abstract |
Tato disertační práce se věnuje problematice funkčních algoritmů RBC systému ERTMS/ETCS. Práce je zaměřena na problém metody určení pořadí dvou vozidel na základě hlášení polohy posílaných jejich mobilními částmi ETCS. Je v ní provedena analýza vlastností hlášení polohy zaměřená na odchylky v určení polohy vozidel, které vznikají zejména vlivem zpoždění při přenosu informací mezi mobilní částí na vozidle a RBC, a analýza vztahů konfidenčních intervalů hlášení polohy. Výstupem práce je obecný návrh
metod určení pořadí vozidel při eliminaci negativních faktorů ovlivňujících možnosti
vyhodnocení tohoto pořadí. |
cze |
dc.format |
129 s. + teze |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
ETCS |
cze |
dc.subject |
vlakové zabezpečovací systémy |
cze |
dc.subject |
RBC |
cze |
dc.subject |
hlášení polohy |
cze |
dc.subject |
sekvenční diagramy |
cze |
dc.subject |
systémová analýza |
cze |
dc.subject |
automatic train protection |
eng |
dc.subject |
position report |
eng |
dc.subject |
sequence diagrams |
eng |
dc.subject |
system analysis |
eng |
dc.title |
Zpracování informací v RBC systému ERTMS/ETCS |
cze |
dc.title.alternative |
Information processing in RBC of ERTMS/ETCS |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lettl, Jan |
|
dc.contributor.referee |
Konečný, Ivan |
|
dc.contributor.referee |
Rástočný, Karol |
|
dc.date.accepted |
2010 |
|
dc.description.abstract-translated |
This dissertation entitled "Information Processing in RBC of ERTMS/ETCS" deals with
the functional algorithm of the Radio Block Centre. The main part of the dissertation focuses
on the determination of the two trains order based on the position reports sent from their
ETCS Onboard. The dissertation contains an analysis of the position reports examining train
position errors especially caused by delays during the information transmission between
Onboard and RBC. The relationships between confidence intervals of the position reports are
also considered. The outcome of the dissertation is a set of suggested methods for the ETCS
trains order determination when eliminating the factors which negatively influence the result
of the trains order determination. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky a infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D23544 |
|
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |