Analýza marketingového řízení společnosti I. J. F. Building s. r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Jehličková, Aneta
dc.date.accessioned 2011-10-03T20:34:20Z
dc.date.available 2011-10-03T20:34:20Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/42127
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje současný stav marketingového řízení firmy I. J. F. Building. s. r. o., působící v oblasti stavebnictví, zemních prací a autodopravy. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení celkového marketingu firmy. Dále se bakalářská práce zabývá analýzou celkového chodu firmy a nachází nedostatky v současném stavu marketingu a navrhuje, co může firma využít jako výhody do budoucna. cze
dc.format 58 s.
dc.format.extent 1223297 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject analýzy cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject firmy cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject analysis eng
dc.subject customers eng
dc.subject companies eng
dc.subject competitions eng
dc.title Analýza marketingového řízení společnosti I. J. F. Building s. r. o. cze
dc.title.alternative Analysis of marketing management in I. J. F. Building s. r. o eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The thesis analyses the present state of marketing management in I. J. F. Building s. r. o. (Ltd.) company which operates in the area of building industry, ground works and road transport. The goal of the thesis is to design measures in order to improve marketing of the company. Further, the thesis analyses overall operations of the company and finds imperfections in the current state of marketing and suggest what the company can use in the future. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25179
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka postavila svou obhajobu na prezentaci zlepšení marketingového řízení analyzované firmy. cze
dc.identifier.stag 12977 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet