Marketing destinace lázeňského cestovního ruchu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka
dc.contributor.author Trpišovská, Lucie
dc.date.accessioned 2011-10-03T20:34:06Z
dc.date.available 2011-10-03T20:34:06Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/42111
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu v lázeňském cestovním ruchu. Popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou využívány v lázeňství. Konkrétním příkladem jsou Lázně Poděbrady, které byly zhodnoceny z pohledu klientů, a to prostřednictvím dotazníkového šetření. cze
dc.format 79 s.
dc.format.extent 1749175 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingové výzkumy cze
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject lázeňství cze
dc.subject lázeňský cestovní ruch cze
dc.subject marketing researches eng
dc.subject tourism eng
dc.subject spa eng
dc.subject spa tourism eng
dc.title Marketing destinace lázeňského cestovního ruchu cze
dc.title.alternative Destination marketing of spa tourism eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. Describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry. A concrete example is Lázně Poděbrady, which were evaluated from the perspective of clients, through a questionnaire survey. eng
dc.description.department Ústav veřejné správy a práva cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku - Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25298
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila s cílem bakalářské práce - charakterizovat marketingový mix Lázní Poděbrady, a.s. a vypracovat marketingové šetření na klienty lázní. Komise byla seznámena s činností Lázní Bohdaneč, a.s a dále s výsledky provedeného marketingového šetření. Na závěr byla studentkou navržena doporučení pro Lázně Poděbrady, a.s., např. rozšíření stávající kvality, udržování kvality procedur a služeb, sponzoring a dokupování procedur. Marketingová činnost lázní je komplexní. cze
dc.identifier.stag 13556 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet