dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
cze |
dc.contributor.author |
Jaklová, Lucie |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:33:45Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:33:45Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/42089 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou začínajícího učitele. Popisuje, co ho čeká, když si zvolí učitelské povolání. Začíná pedagogickou přípravou a pokračuje samotným příchodem na školu. Tam se nejdříve seznamuje s prostředím školy a jejím provozem, nejčastějšími problémy a ostatními kolegy. Ve výzkumné části pomocí kvantitativního výzkumu mapuje učitelské začátky pedagogů všech středních škol v Trutnově. |
cze |
dc.format |
49 s. |
cze |
dc.format.extent |
1045468 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
začínající učitelé |
cze |
dc.subject |
praxe |
cze |
dc.subject |
příprava |
cze |
dc.subject |
problémy |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
uvádějící učitelé |
cze |
dc.subject |
Trutnov |
cze |
dc.subject |
novice teachers |
eng |
dc.subject |
practices |
eng |
dc.subject |
preparation |
eng |
dc.subject |
problems |
eng |
dc.subject |
eduaction |
eng |
dc.subject |
training teachers |
eng |
dc.title |
Problematika začínajícího pedagoga na střední škole |
cze |
dc.title.alternative |
Problems of a novice teacher at high school |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with problems of a teacher-beginner. It describes what the teacher can expect when he/she chooses pedagogy. It starts with pedagogical training and continues with joining an actual teaching staff. There the teacher first gets acquinted with the school's environment and its running, with the most frequent problems, and with the staff. On the basis of quantitative analysis the theoretical research part maps teachers' beginnings at all of the secondary schools in Trutnov. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25092 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
11496 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |