Podmínky a možnosti MSP při pronikání do obchodních řetězců
Bakalářská práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá podmínkami a možnostmi vstupu malých a středních podniků do obchodních řetězců. Teoretická část vymezuje a definuje základní pojmy vztahující se k malým a středním podnikům a obchodním řetězcům. Analytická část hodnotí rizika a možnosti vybraného malého a středního podniku z pohledu vstupu do obchodních řetězců. Cílem práce je zhodnotit možnosti pro vstup do obchodních řetězců včetně formulace následného doporučení.
Rozsah stran
50 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D25201
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Malé podniky, obchodní řetězce, střední podniky, small enterprises, retail chains, medium enterprises