Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Kulakovová, Michaela |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:33:20Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:33:20Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/42058 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce pojednává o problematice šikany, a to především šikany na základní škole. Popisuje její původ a příčiny a také se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů, jako jsou druhy šikany a účastníci šikany. Nabízí také přehled jednotlivých vývojových stupňů šikany a její výskyt. Závěr teoretické části se věnuje následkům šikany a prevenci šikany. Součástí práce je i soupis organizací a předpisů zabývajících se prevencí a řešením případů šikany. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření mezi žáky základní školy v Ledči nad Sázavou, s cílem zmapovat zde výskyt šikany. |
cze |
dc.format |
58 s. |
cze |
dc.format.extent |
1029529 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
šikana |
cze |
dc.subject |
oběti |
cze |
dc.subject |
agresoři |
cze |
dc.subject |
sociální vztahy |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
násilí |
cze |
dc.subject |
bullying |
eng |
dc.subject |
victims |
eng |
dc.subject |
aggressors |
eng |
dc.subject |
social relationships |
eng |
dc.subject |
school |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
violence |
eng |
dc.title |
Šikana na základní škole |
cze |
dc.title.alternative |
Bullying at elementary school |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the issue of bullying, particularly bullying at elementary school. It describes its origin and causes, and it also focuses on explaining basic concepts, such as the types of bullying and those involved in bullying. It also offers the overview of various developmental stages and the incidence of bullying. The conclusion of the theoretical part concentrates on the consequences of bullying and bullying prevention. The thesis contains the list of institutions and regulations dealing with preventing and solving bullying. The research is based on a questionnaire survey among elementary school pupils in Ledeč nad Sázavou, aimed at mapping out the occurrence of bullying. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25096 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
13059 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|