Návrh a implementace aplikace pro shromažďování marketingových informací a její využití v prostředí sociálních sítí.
Diplomová práceOmezený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí. V první kapitole
seznamuje čtenáře s technologiemi, které jsou využívané v prostředí sociálních sítí.
Dále se práce zabývá problematikou získání a zpracování dat skrz vybraná aplikační
programovací rozhraní. Na základě zjištěných poznatků byly vytvořeny aplikace pro
přístup k uživatelským údajům. První část představuje webovou aplikaci postavenou
na technologii ASP.NET se spojením do databáze MS SQL. Webová část poskytuje
kontakt s uživatelem sociální sítě Facebook a ukládá jeho údaje do sdílené databáze.
Druhá část aplikace je založena na desktopové technologii Windows Forms. Spolu se
spojením do databáze MS SQL a databází MySQL společnosti Facebook, nabízí
možnost zpracování klientských údajů pro marketingové účely.
Rozsah stran
80 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D25511
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sociální sítě, marketingový klient, Facebook, Graph API, social networks, client marketing