Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh a implementace aplikace pro shromažďování marketingových informací a její využití v prostředí sociálních sítí.

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí. V první kapitole seznamuje čtenáře s technologiemi, které jsou využívané v prostředí sociálních sítí. Dále se práce zabývá problematikou získání a zpracování dat skrz vybraná aplikační programovací rozhraní. Na základě zjištěných poznatků byly vytvořeny aplikace pro přístup k uživatelským údajům. První část představuje webovou aplikaci postavenou na technologii ASP.NET se spojením do databáze MS SQL. Webová část poskytuje kontakt s uživatelem sociální sítě Facebook a ukládá jeho údaje do sdílené databáze. Druhá část aplikace je založena na desktopové technologii Windows Forms. Spolu se spojením do databáze MS SQL a databází MySQL společnosti Facebook, nabízí možnost zpracování klientských údajů pro marketingové účely.

Rozsah stran

80 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D25511

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sociální sítě, marketingový klient, Facebook, Graph API, social networks, client marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced