dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Kolouch, Jiří |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:31:50Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:31:50Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41962 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je popsat marketingové řízení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, marketingového řízení a analýza kvality. Praktická část je zaměřena především na systém řízení jakosti v podniku AGADOS s r.o. Řízení jakosti je součástí marketingového řízení a v současné době je právě na tento systém kladen značný důraz. Součásti této práce je také vypracování návrhu změn v managementu jakosti u dané firmy. |
cze |
dc.format |
102 s. |
|
dc.format.extent |
7885586 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová řízení |
cze |
dc.subject |
situační analýzy |
cze |
dc.subject |
systém jakosti |
cze |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
situation analysis |
eng |
dc.subject |
quality system |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení společnosti AGADOS s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
The marketing management of AGADOS Ltd. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the final thesis is to present marketing management. The theoretical part deals with the basic marketing terms including marketing management and quality analysis terms. The practical part focuses on the quality management systém in the company AGADOS, Ltd. In this study there is the emphasis on quality management aasi the important part of marketing management. The proposal of quality management modification of the company AGADOS, Ltd. is included in the final thesis. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25222 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Student se ve své diplomové práci zabýval marketingovým řízením společnosti. Na základě provedených analýz interpretuje návrhy pro neustálé zlepšování. Student úspěšně zodpověděl dotazy vedoucího práce i oponenta. bylo konstatováno, že název práce neodpovídá skutečnému zpracování diplomové práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
12996 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |