Marketingové řízení společnosti AGADOS s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Kolouch, Jiří
dc.date.accessioned 2011-10-03T20:31:50Z
dc.date.available 2011-10-03T20:31:50Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/41962
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je popsat marketingové řízení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, marketingového řízení a analýza kvality. Praktická část je zaměřena především na systém řízení jakosti v podniku AGADOS s r.o. Řízení jakosti je součástí marketingového řízení a v současné době je právě na tento systém kladen značný důraz. Součásti této práce je také vypracování návrhu změn v managementu jakosti u dané firmy. cze
dc.format 102 s.
dc.format.extent 7885586 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová řízení cze
dc.subject situační analýzy cze
dc.subject systém jakosti cze
dc.subject marketing management eng
dc.subject situation analysis eng
dc.subject quality system eng
dc.title Marketingové řízení společnosti AGADOS s.r.o. cze
dc.title.alternative The marketing management of AGADOS Ltd. eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The aim of the final thesis is to present marketing management. The theoretical part deals with the basic marketing terms including marketing management and quality analysis terms. The practical part focuses on the quality management systém in the company AGADOS, Ltd. In this study there is the emphasis on quality management aasi the important part of marketing management. The proposal of quality management modification of the company AGADOS, Ltd. is included in the final thesis. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25222
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.defence Student se ve své diplomové práci zabýval marketingovým řízením společnosti. Na základě provedených analýz interpretuje návrhy pro neustálé zlepšování. Student úspěšně zodpověděl dotazy vedoucího práce i oponenta. bylo konstatováno, že název práce neodpovídá skutečnému zpracování diplomové práce. cze
dc.identifier.stag 12996 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account