dc.contributor.advisor |
Novotný, Josef |
|
dc.contributor.author |
Cempírek, Lukáš |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:31:03Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:31:03Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41910 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingového prostředí ve společnosti Prokopův dům s. r. o. Na základě podkladů a informací získaných v tomto podniku a jeho okolí je charakterizováno, jak se firma vyvíjela v letech 2005 až 2010. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnovaná klíčovým teoretickým pojmům z oblasti marketingu. Praktická část spočívá v přiblížení společnosti Prokopův dům
s. r. o. Je zde popsána historie podniku, jeho vývoj a provedena analýza marketingového prostředí. Jsou definovány zdroje podniku, je realizována situační analýza a SWOT analýza podniku. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí v závěru praktické části jsou navrhnuta možná opatření, která by vedla ke zlepšení tržního postavení podniku. |
cze |
dc.format |
45 s. |
|
dc.format.extent |
1690055 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová prostředí |
cze |
dc.subject |
makroprostředí |
cze |
dc.subject |
mikroprostředí |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing environment |
eng |
dc.subject |
macro-environment |
eng |
dc.subject |
micro-environment |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Analýza marketingového prostředí firmy Prokopův dům s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing surrounding of the firm Prokopův dům s. r. o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor work has been devoted to detailed analysis of marketing environment of firm Prokopův dům s. r. o. Based on basis and information from this firm and his suroundings
I control the development of the firm since 2005 to 2010. This work is divided to two parts. The first one is attend to basic concepts about marketing. In the practical part there is a detail definition of firm Prokopův dům s. r. o. Also there is described a history of company, company´s progress and realized analysis of their marketing environment. There is definition of sources of firm, performed situations analysis and SWOT analysis of company. After the analysis of marketing environment in the final part there are recomended some suggestions, which can help this firm to improve the current situation. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25191 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student započal svou obhajobu představením firmy Prokopův dům. Dále se zaměřil na analýzu současného stavu a následně z této situace vyvodil své vlastní doporučení. Svou obhajobu student zakončil prezentováním svých závěrů, ke kterým došel v rámci své bakalářské práce. |
cze |
dc.identifier.stag |
13142 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |