Analýza marketingového prostředí firmy Prokopův dům s. r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Novotný, Josef
dc.contributor.author Cempírek, Lukáš
dc.date.accessioned 2011-10-03T20:31:03Z
dc.date.available 2011-10-03T20:31:03Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/41910
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingového prostředí ve společnosti Prokopův dům s. r. o. Na základě podkladů a informací získaných v tomto podniku a jeho okolí je charakterizováno, jak se firma vyvíjela v letech 2005 až 2010. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnovaná klíčovým teoretickým pojmům z oblasti marketingu. Praktická část spočívá v přiblížení společnosti Prokopův dům s. r. o. Je zde popsána historie podniku, jeho vývoj a provedena analýza marketingového prostředí. Jsou definovány zdroje podniku, je realizována situační analýza a SWOT analýza podniku. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí v závěru praktické části jsou navrhnuta možná opatření, která by vedla ke zlepšení tržního postavení podniku. cze
dc.format 45 s.
dc.format.extent 1690055 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová prostředí cze
dc.subject makroprostředí cze
dc.subject mikroprostředí cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing environment eng
dc.subject macro-environment eng
dc.subject micro-environment eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Analýza marketingového prostředí firmy Prokopův dům s. r. o. cze
dc.title.alternative Analysis of marketing surrounding of the firm Prokopův dům s. r. o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated Bachelor work has been devoted to detailed analysis of marketing environment of firm Prokopův dům s. r. o. Based on basis and information from this firm and his suroundings I control the development of the firm since 2005 to 2010. This work is divided to two parts. The first one is attend to basic concepts about marketing. In the practical part there is a detail definition of firm Prokopův dům s. r. o. Also there is described a history of company, company´s progress and realized analysis of their marketing environment. There is definition of sources of firm, performed situations analysis and SWOT analysis of company. After the analysis of marketing environment in the final part there are recomended some suggestions, which can help this firm to improve the current situation. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25191
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student započal svou obhajobu představením firmy Prokopův dům. Dále se zaměřil na analýzu současného stavu a následně z této situace vyvodil své vlastní doporučení. Svou obhajobu student zakončil prezentováním svých závěrů, ke kterým došel v rámci své bakalářské práce. cze
dc.identifier.stag 13142 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet