Analýza marketingového prostředí firmy Prokopův dům s. r. o.
Bakalářská práceDatum publikování
2011
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingového prostředí ve společnosti Prokopův dům s. r. o. Na základě podkladů a informací získaných v tomto podniku a jeho okolí je charakterizováno, jak se firma vyvíjela v letech 2005 až 2010. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnovaná klíčovým teoretickým pojmům z oblasti marketingu. Praktická část spočívá v přiblížení společnosti Prokopův dům
s. r. o. Je zde popsána historie podniku, jeho vývoj a provedena analýza marketingového prostředí. Jsou definovány zdroje podniku, je realizována situační analýza a SWOT analýza podniku. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí v závěru praktické části jsou navrhnuta možná opatření, která by vedla ke zlepšení tržního postavení podniku.
Rozsah stran
45 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D25191
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingová prostředí, makroprostředí, mikroprostředí, SWOT analýza, marketing environment, macro-environment, micro-environment, SWOT analysis