Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingového prostředí firmy Prokopův dům s. r. o.

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá podrobnou analýzou marketingového prostředí ve společnosti Prokopův dům s. r. o. Na základě podkladů a informací získaných v tomto podniku a jeho okolí je charakterizováno, jak se firma vyvíjela v letech 2005 až 2010. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnovaná klíčovým teoretickým pojmům z oblasti marketingu. Praktická část spočívá v přiblížení společnosti Prokopův dům s. r. o. Je zde popsána historie podniku, jeho vývoj a provedena analýza marketingového prostředí. Jsou definovány zdroje podniku, je realizována situační analýza a SWOT analýza podniku. Na základě provedené analýzy marketingového prostředí v závěru praktické části jsou navrhnuta možná opatření, která by vedla ke zlepšení tržního postavení podniku.

Rozsah stran

45 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D25191

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingová prostředí, makroprostředí, mikroprostředí, SWOT analýza, marketing environment, macro-environment, micro-environment, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced