dc.contributor.advisor |
Vališová, Alena |
cze |
dc.contributor.author |
Vahovská, Hana |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:30:41Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:30:41Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41883 |
|
dc.description.abstract |
V teoretické části své diplomové práce se zabývám efektivním trávením volného času dětí, jak ovlivňuje volný čas dětí rodina, média a ostatní faktory. Dále se zmiňuji o zařízeních pro trávení volného času. V empirické části se zabývám předcházením nežádoucích projevů chování dětí a efektivním trávením volného času. Věk dětí jsem zvolila na základě ontogeneze, kterou se podrobně zabývám v teorii. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.format.extent |
1174121 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
volný čas |
cze |
dc.subject |
prevence |
cze |
dc.subject |
rodina |
cze |
dc.subject |
výchova |
cze |
dc.subject |
socializace |
cze |
dc.subject |
ontogeneze |
cze |
dc.subject |
pubescence |
cze |
dc.subject |
efektivní trávení volného času |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
leisure time |
eng |
dc.subject |
prevention |
eng |
dc.subject |
family |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
socialization |
eng |
dc.subject |
ontogeny |
eng |
dc.subject |
pubescence |
eng |
dc.subject |
effective spending of leisure time |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.title |
Efektivní trávení volného času |
cze |
dc.title.alternative |
Efective leisure |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Moravcová, Ilona |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
My theoretical part of the diploma thesis deals with an effective spending of children‘s leisure
time, how family, media and other elements effect children’s leisure time. Furthermore there are mentioned facilities where children can spend their leisure time. My empirical part deals with a prevention of undesirable symptoms due to an effective spending of leisure time. I chose the age of the children on account of the ontogeny which I am dealing with in the theoretical part. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25144 |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
14094 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |