dc.contributor.advisor |
Pelcová, Naděžda |
cze |
dc.contributor.author |
Vondráčková, Šárka |
|
dc.date.accessioned |
2011-10-03T20:30:08Z |
|
dc.date.available |
2011-10-03T20:30:08Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/41845 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou dětství a dospělosti s ohledem na díla Janusze Korczaka, Martina Bubera a Emmanuela Lévinase. Cílem práce je porovnat podoby dětství a dospělosti u daných filosofů a zároveň ukázat jejich pojetí výchovného vztahu. Jednotlivé části práce jsou věnovány vysvětlení důležitých pojmů u uvedených významných myslitelů. |
cze |
dc.format |
41 s. |
cze |
dc.format.extent |
780241 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Korczak |
cze |
dc.subject |
Buber |
cze |
dc.subject |
Lévinas |
cze |
dc.subject |
dospělí |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
vztahy |
cze |
dc.subject |
výchova |
cze |
dc.subject |
rovnost |
cze |
dc.subject |
člověk |
cze |
dc.subject |
setkání |
cze |
dc.subject |
odpovědnost |
cze |
dc.subject |
Lévinas |
cze |
dc.subject |
adults |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
relationship |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
equality |
eng |
dc.subject |
human |
eng |
dc.subject |
meeting |
eng |
dc.subject |
responsibility |
eng |
dc.title |
Dětství a dospělost ve filosofické reflexi (Korczak, Buber, Lévinas) |
cze |
dc.title.alternative |
Childhood and adulthood in philosophical reflection (Korczak, Buber, Lévinas) |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Průka, Miloslav |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is concerned with a childhood and adulthood issue considering publication written by Janusz Korczak, Martin Buber and Emmanuel Lévinas. Its aim is to compare the childhood and adulthood forms of given philosophers and simultaneously show their theory of an educational relationship. Particular parts of the thesis are applied to an explanation of important terms by the mentioned remarkable thinkers. |
eng |
dc.description.department |
Katedra filosofie |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Filozofie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D24958 |
|
dc.thesis.degree-program |
Filozofie |
cze |
dc.identifier.stag |
14267 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |