Motivace a stimulace zaměstnanců v podniku
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Motivovat své lidi je pro podnik v dnešní době velice důležité. Pokud podnik dokáže uspokojit alespoň nějaké zaměstnancovy potřeby, dá se tu již mluvit o určitém "vítězství" podniku. Správně motivovaný zaměstnanec je totiž pro podnik velkým přínosem. Má chuť pracovat, chodí do práce rád a podává lepší výkony. Stejně důležitá jako motivace je i stimulace zaměstnanců v podniku. Mnohdy je potřeba zaměstnanci pomoci trochu více než jen pouhými řečmi. Podnik by neměl odměňovat zaměstnance za vykonanou práci pouze mzdou. Měl by se snažit najít ideálnější vhodné stimuly pro své zaměstnance. Dokáže-li podnik své zaměstnance správně motivovat i dostatečně stimulovat, bude to pro něj velkým přínosem.
Rozsah stran
67 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D25118
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
motivace, stimulace, motivy, stimuly, lidské potřeby, podnikové kultury, motivation, stimulation, motives, stimulus, human needs, corporate culture