Digitální knihovnaUPCE
 

Motivace a stimulace zaměstnanců v podniku

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2010

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Motivovat své lidi je pro podnik v dnešní době velice důležité. Pokud podnik dokáže uspokojit alespoň nějaké zaměstnancovy potřeby, dá se tu již mluvit o určitém "vítězství" podniku. Správně motivovaný zaměstnanec je totiž pro podnik velkým přínosem. Má chuť pracovat, chodí do práce rád a podává lepší výkony. Stejně důležitá jako motivace je i stimulace zaměstnanců v podniku. Mnohdy je potřeba zaměstnanci pomoci trochu více než jen pouhými řečmi. Podnik by neměl odměňovat zaměstnance za vykonanou práci pouze mzdou. Měl by se snažit najít ideálnější vhodné stimuly pro své zaměstnance. Dokáže-li podnik své zaměstnance správně motivovat i dostatečně stimulovat, bude to pro něj velkým přínosem.

Rozsah stran

67 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D25118

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

motivace, stimulace, motivy, stimuly, lidské potřeby, podnikové kultury, motivation, stimulation, motives, stimulus, human needs, corporate culture

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced