Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingová komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2010

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zaměřuje především na výzkum marketingové komunikace ve státním podniku Vojenské lesy a statky ČR. Mimo výzkumu v konkrétním podniku se práce zabývá i marketingovým mixem a nejvíce částí marketingové komunikace. Marketingovou ko-munikaci dále člení na její cíle, různé komunikační strategie, procesy, formy a komunikační systémy. Praktická část se skládá především ze zpracování dotazníků navržených za účelem charakteristiky zvoleného podniku z hlediska marketingu a marketingové komunikace. V práci je stručně charakterizován podnik jako celek.

Rozsah stran

60 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D25111

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingová komunikace, marketing, marketingový komunikační mix, komunikační systémy, výzkum marketingové komunikace, marketing communication, marketing communication mix, communication systems, research of marketing communication

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced