Teaching Reading of Texts for Intermediate Level English Students

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kostková, Klára cze
dc.contributor.author Pelikán, Tomáš
dc.date.accessioned 2011-09-07T05:40:22Z
dc.date.available 2011-09-07T05:40:22Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40949
dc.description.abstract This thesis concerns teaching reading of English authentic and non-authentic texts for Intermediate level English students. It starts with theoretical part, which deals with factors of the process of teaching reading like reading comprehension, reading techniques in a foreign language or selecting texts suitable for teaching reading and differences between the authentic and non-authentic texts. The theoretical part is closed by chapter concerning methodological model of teaching reading lesson serving as basis for model of teaching reading experiment in the practical part. The practical part focuses on practical research on teaching reading in the form of experiment that took place in a few English lessons in a high school. It starts with description of the research problem and aims, the research background and used methods. The research consists of several parts - the survey questionnaire, the experiment itself - six English reading lessons and another type of questionnaires distributed among the students after each lesson to collect the information about the students' opinions on the lesson. eng
dc.format 49 s. cze
dc.format.extent 1578067 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject anglický jazyk cze
dc.subject učitel cze
dc.subject výuka cze
dc.subject čtení cze
dc.subject text cze
dc.subject motivace cze
dc.subject autentický text cze
dc.subject English language eng
dc.subject teacher eng
dc.subject lesson eng
dc.subject reading text eng
dc.subject motivation eng
dc.subject authentic text eng
dc.title Teaching Reading of Texts for Intermediate Level English Students eng
dc.title.alternative Vyučování čtení textů pro studenty angličtiny úrovně intermediate cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika cze
dc.date.accepted 2011 cze
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zabývá výukou čtení anglických autentických a neautentických textů pro žáky angličtiny úrovně intermediate. Práce začíná teoretickou částí, která se zabývá faktory procesu výuky čtení jako čtení s porozuměním, techniky čtení v cizím jazyce nebo výběrem vhodných textů k výuce čtení a dále rozdíly mezi autentickými a neautentickými texty. Teoretická část je uzavřena kapitolou o metodologickém modelu hodiny čtení, která slouží jako modelový podklad pro hodiny čtení v experimentu v praktické části. Praktická část se zaměřuje na praktický výzkum výuky čtení formou experimentu, který proběhl v několika vyučovacích hodinách na střední škole. Praktická část začíná popisem výzkumného problému a cílů, pozadí a použitých metod. Výzkum se zkládá z několika částí - z průzkumných dotazníků, z experimentu - šest vyučovacích hodin čtení, a z dotazníků rozdávaných žákům po každé hodině za účelem sběru informací ohledně názoru žáků na hodinu. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D25598
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 11278 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet