dc.contributor.advisor |
Ehlová, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Hancková, Kristýna |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-07T05:40:09Z |
|
dc.date.available |
2011-09-07T05:40:09Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40920 |
|
dc.description.abstract |
Předkládaná práce je zaměřena na problematiku hodnoty pro zákazníka a její atributy. Byly dokumentovány práce autorů, kteří se touto problematikou zaobírají. Ukázalo se, že v některých směrech existují odlišná pojetí, na něž jsou uvedeny příslušné odkazy. Vztahy mezi dodavatelem a zákazníkem mají velmi široké dimenze a při maximálním uspokojování potřeb zákazníka nutno vycházet z daných specifických podmínek tohoto vztahu. |
cze |
dc.format |
57 s. |
|
dc.format.extent |
2663032 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
hodnoty pro zákazníky |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
atributy hodnoty pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
výnosy |
cze |
dc.subject |
náklady |
cze |
dc.subject |
customer values |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
attributes of customer value |
eng |
dc.subject |
yields |
eng |
dc.subject |
costs |
eng |
dc.title |
Hodnota pro zákazníka a její atributy u služeb autoservisu |
cze |
dc.title.alternative |
Customer value and it´s atributes of a car service |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on customer value and its attributes. Works of authors, who are interested in this problem have been documented. It turned out that in some respects, there are different concepts, which are given the appropriate links. Relations between the supplier and the customer have a very large dimension and the maximum satisfaction of customer needs to be given based on the specific circumstances of the relationship. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25123 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Záležitost cílů Vaší práce - je pravda, že hlavní cíl je rozdělen pouze na dvě části, a to charakteristika nabízených služeb a charakteristika řidičů jeho vozu.
Jak jste vybírala vzorek respondentů?
Proč jste se vůbec tak rozhodla?
Použitá literatura - proč nepoužíváte internetové zdroje?
Dokážete mi vysvětlit, jakou hodnotu ta Vaše práce má pro autoservis?
Jaký je celkový závěr se spokojeností v daném autoservisu? |
cze |
dc.identifier.stag |
15381 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |