Abstrakt:
Tato zav.re.na prace pojednava o reklamnich materialech, umis.ovanych do obchod. za u.elem co nejefektivn.j.iho prodeje zbo.i. V teoreticke .asti je rozsahly vy.et designovych produkt. a material. pou.itych na jejich vyrobu, ktere se na marketingove scen. nachazeji. Materialy by m.ly byt navr.eny dle po.adavk. prodejc. tak, aby odpovidaly spravnym aspekt.m pro tvorbu produkt. (funkce, unikatnost, cena a atraktivnost). Hlavni .ast prace pojednava o r.znorodem povrchovem zu.lech.ovani reklamnich nastroj., ktere jsou ve sv.t. dnes u.ivane. Prace poukazuje i na dal.i technologicka .e.eni v podob. r.znych konstruk.nich prvk. a p.edev.im povrchovych uprav, ktere by mohly zakaznikovu pozornost k produkt.m lepe upoutat a zarove. byt inspira.nim podn.tem pro mnohe firmy.