Vztahy se zákazníky a jejich řízení v lékárnách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana
dc.contributor.author Hošková, Michaela
dc.date.accessioned 2011-09-07T05:39:55Z
dc.date.available 2011-09-07T05:39:55Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/40883
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM) v lékárnách. V první části je popsáno CRM, jeho dělení, definice a hlavní fáze CRM. Podrobněji je zde rozebráno navázání vztahů, rozvíjení vztahů a jeho ukončení. V další části je vymezen hodnotový management a jeho klíčové procesy. Poslední část je zaměřena na posilování vztahů se zákazníky v lékárnách. Ve vybraných lékárnách byl proveden výzkum používaných forem posilování vztahů se zákazníky. cze
dc.format 43 s.
dc.format.extent 2031521 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject vztahový marketing cze
dc.subject CRM cze
dc.subject hodnotový management cze
dc.subject lékárny cze
dc.subject formy posilování vztahů se zákazníky cze
dc.subject relationship marketing eng
dc.subject value management eng
dc.subject pharmacies eng
dc.subject forms of strengthening relationship with customers eng
dc.title Vztahy se zákazníky a jejich řízení v lékárnách cze
dc.title.alternative Relationships with customers and their management in pharmacies eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2011
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with customer relationship management (CRM) in pharmacies. In the first part the CRM is described- its classifications, definitions and main phases. In more detail an establishment, development and ending of relationships are discussed. In the next section there are defined value management and its key processes. The last part is focused on strengthening relationships with customer in pharmacies. In selected pharmacies the research on used forms of strengthening customer relationships was carried out. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D25122
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Jaký byl vzorek lékáren; kolika lékáren jste se ptala, jak jste ten vzorek vybírala? Ptala jste se vedoucích lékáren nebo zaměstnanců, event. jak jste je vybírala. Jak probíhal náhodný výběr? Jak probíhal výběr lékáren v pardubickém kraji? Nebyl to tedy náhodný výběr, ale záměrný. Čili úsudkovým výběrem. Můžete tedy Vaše výsledky zevšeobecnit? Existují ještě další podpory prodeje, než které jste uvedla? U věrnostních programů jste uvedla body nebo kredity, je to opravdu věrnostní program? Všechny otázky byly zodpovězeny. cze
dc.identifier.stag 15283 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account