dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Hošková, Michaela |
|
dc.date.accessioned |
2011-09-07T05:39:55Z |
|
dc.date.available |
2011-09-07T05:39:55Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/40883 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM) v lékárnách. V první části je popsáno CRM, jeho dělení, definice a hlavní fáze CRM. Podrobněji je zde rozebráno navázání vztahů, rozvíjení vztahů a jeho ukončení. V další části je vymezen hodnotový management a jeho klíčové procesy. Poslední část je zaměřena na posilování vztahů se zákazníky v lékárnách. Ve vybraných lékárnách byl proveden výzkum používaných forem posilování vztahů se zákazníky. |
cze |
dc.format |
43 s. |
|
dc.format.extent |
2031521 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
vztahový marketing |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
hodnotový management |
cze |
dc.subject |
lékárny |
cze |
dc.subject |
formy posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
relationship marketing |
eng |
dc.subject |
value management |
eng |
dc.subject |
pharmacies |
eng |
dc.subject |
forms of strengthening relationship with customers |
eng |
dc.title |
Vztahy se zákazníky a jejich řízení v lékárnách |
cze |
dc.title.alternative |
Relationships with customers and their management in pharmacies |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2011 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with customer relationship management (CRM) in pharmacies. In the first part the CRM is described- its classifications, definitions and main phases. In more detail an establishment, development and ending of relationships are discussed. In the next section there are defined value management and its key processes. The last part is focused on strengthening relationships with customer in pharmacies. In selected pharmacies the research on used forms of strengthening customer relationships was carried out. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D25122 |
|
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jaký byl vzorek lékáren; kolika lékáren jste se ptala, jak jste ten vzorek vybírala? Ptala jste se vedoucích lékáren nebo zaměstnanců, event. jak jste je vybírala. Jak probíhal náhodný výběr? Jak probíhal výběr lékáren v pardubickém kraji? Nebyl to tedy náhodný výběr, ale záměrný. Čili úsudkovým výběrem. Můžete tedy Vaše výsledky zevšeobecnit? Existují ještě další podpory prodeje, než které jste uvedla? U věrnostních programů jste uvedla body nebo kredity, je to opravdu věrnostní program?
Všechny otázky byly zodpovězeny. |
cze |
dc.identifier.stag |
15283 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |