Digitální knihovnaUPCE
 

Vztahy se zákazníky a jejich řízení v lékárnách

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2011

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky (CRM) v lékárnách. V první části je popsáno CRM, jeho dělení, definice a hlavní fáze CRM. Podrobněji je zde rozebráno navázání vztahů, rozvíjení vztahů a jeho ukončení. V další části je vymezen hodnotový management a jeho klíčové procesy. Poslední část je zaměřena na posilování vztahů se zákazníky v lékárnách. Ve vybraných lékárnách byl proveden výzkum používaných forem posilování vztahů se zákazníky.

Rozsah stran

43 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D25122

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

vztahový marketing, CRM, hodnotový management, lékárny, formy posilování vztahů se zákazníky, relationship marketing, value management, pharmacies, forms of strengthening relationship with customers

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced